Szanowni Państwo, zgodnie z Decyzją Nr 1/2016 Rektora Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie z dnia 7 stycznia 2016 r. każdy pracownik uczelni zatrudniony na umowę o pracę, mianowania lub na podstawie umowy cywilnoprawnej, otrzymuje konto poczty elektronicznej oraz adres email w domenie ?uksw.edu.pl?, którą administruje CSI na cały okres zatrudnienia i ma obowiązek korzystania z ww. wymienionego konta przy wykonywaniu obowiązków służbowych.
Pracownicy, który nie założyli dotychczas kont pocztowych w domenie UKSW proszeni są o:
- wypełnienie wniosku (załącznik do Decyzji)
- zgłoszenie się (z wypełnionym wnioskiem i dowodem osobistym) do CSI – pok. 024 w bud. 21 (AM)
- zgłoszenie nowego adresu mailowego na WPiA (mailowo na adres a.krol@uksw.edu.pl, r.wludecka@uksw.edu.pl lub osobiście w pok. 1708)