Szanowni Studenci,
zachęcamy do wzięcia udziału w rekrutacji na Aplikację sejmową.
| Kancelaria Sejmu to urząd, który wspiera działalność Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej w tworzeniu prawa. Jesteśmy odpowiedzialni za organizację pracy posłów oraz zapewnienie im odpowiednich warunków umożliwiających procedowanie ustaw. Czym jest Aplikacja sejmowa? Aplikacja sejmowa otwiera absolwentom studiów wyższych II stopnia możliwość zatrudnienia w Kancelarii Sejmu. Jej celem jest przygotowanie aplikantów do należytego wykonywania obowiązków urzędniczych. Aplikanci są zatrudnieni na czas określony i uczestniczą w szkoleniu przewidzianym programem aplikacji. Aplikacja trwa od 1.10.2025 roku do 30.09.2026 roku. Podstawą przyjęcia na Aplikację sejmową jest spełnienie przez kandydata następujących warunków: obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe II stopnia (prawo, administracja, politologia, nauki polityczne, stosunki międzynarodowe, ekonomia, finanse i rachunkowość, finanse publiczne, polonistyka, historia, informacja naukowa i bibliotekoznawstwo, socjologia, bezpieczeństwo). Absolwenci roku akademickiego 2024/2025 będą dopuszczeni do dalszego postępowania, jeśli w terminie do 16 czerwca 2025 r. uzupełnią nadesłaną ofertę o zaświadczenie z uczelni o przyjęciu pracy magisterskiej; bardzo dobra znajomość języka angielskiego, na niektóre stanowiska również mile widziana znajomość innego języka obcego; pogłębione zainteresowanie jednym z następujących obszarów: prawo konstytucyjne i proces legislacyjny, zagadnienia związane z Unią Europejską, funkcjonowanie jednostek sektora publicznego, finanse publiczne, ekonomia i uzyskanie pozytywnych wyników w procedurze kwalifikacyjnej. Dlaczego warto aplikować? Możliwość rozwoju i kontynuacji nauki: Oferujemy udział w Aplikacji sejmowej, szkolenia oraz mentoring, które pomogą Ci zdobyć cenne doświadczenie w administracji publicznej. Deklarujemy możliwość pracy nad ciekawymi i prestiżowymi projektami dla Sejmu i jego organów oraz Kancelarii Sejmu. Innowacyjność: Angażujemy się w projekty związane z cyfryzacją administracji publicznej i nowoczesnymi technologiami. Warunki pracy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka, nagrody uznaniowe, nagrody jubileuszowe, dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, dopłata do karty Multisport, dofinansowanie do zakupu okularów lub szkieł kontaktowych korygujących wzrok do pracy z monitorem ekranowym, dofinansowanie do wypoczynku, dostęp do oferty promocyjnej na wybrane spektakle z repertuaru Teatru Narodowego. Przyjazna atmosfera: Tworzymy zespół, który ceni różnorodność i wspiera inicjatywy pracowników. Termin nadsyłania ofert upływa 16-05-2025 roku. |
Więcej szczegółów znajdą Państwo pod linkiem:
Oferty pracy – Sejm Rzeczypospolitej Polskiej