Przejdź do treści

Rekrutacja odbywa się drogą elektroniczną przez Internetową Rejestrację Kandydatów (IRK) za pośrednictwem formularza rejestracyjnego (zapisując się należy wgrać zdjęcie).

WYMAGANE DOKUMENTY:

  • podanie o przyjęcie na studia (kwestionariusz zgłoszeniowy) wydrukowane z systemu IRK;
  • dyplom ukończenia studiów wyższych (zwracany na pierwszym zjeździe);
  • kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych.

Po zarejestrowaniu w IRK komplet dokumentów należy:

  • przesłać pocztą na adres:

          Studia Podyplomowe Ochrona Danych Osobowych w Kościele

          Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego

          ul. Wóycickiego 1/3, bud. 17, pokój 1705a, 01-938 Warszawa

  • lub złożyć osobiście: ul. Wóycickiego 1/3 Warszawa, budynek nr 17, pok. 1705a, poniedziałki w godz. 9:00 – 15:00, wtorki i środy w godz. 12:00 – 15:00 (w sierpniu Sekretariat jest nieczynny)